"e du nöjd eller?"

Igår va det valborg.. jag håller nog fast vid att jag tycker att valborg är sjukt överskattat.. visst är det trevligt och träffas å äta middag och så.. men det kan man väl göra även om det inte e valborg? nej det e bara ett tillfälle att få dricka..
jag tillbringade iaf min valborg med en middag hemma hos emma, och sen lite chill hemma hos simon.. åh aa det va mysigt.. lite tråkigt bara att jag inte fick umgås mer med emma. men vi har snart en hel vecka tillsammans, så det e underbart.. ist hängde jag hela kvällen, okej inte hela.. men nästan.. men Regina. :D , underbart! :D haha

den här dagen startade med ett fyspass.. lite löpning och lite styrka.. det va faktist ganska skönt att komma igång även fast jag var sjukt  trött.. tyvärr pajjade mina knän igen.. men det e väl smällar man får ta..

Alice har blivit sjuk, så middagen imorgon e flyttat hem hit.. hmm, lite smått panik med tanke på att jag måste städa och köpa mat imorgon då.. å det e inte direkt vad jag hade planerat.. men det blir nog bra.. :)

Jag har saknat dig.. eller aa jag saknar dig.. idag va första gången du prata med mig på typ 1 år.. det e hemskt.. jag saknar verkligen det vi hade.. du var min bästa vän.. jag vet att det aldrig kommer att bli som förut... men jag hoppas på att vi iaf kan bli vänner igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0