ÄlskadeÄlskadeVän.

Igår var det den 13 oktober vilket innebär att det var finaste Filips 5 års dag. Jag kan verkligen inte förstå hur tiden kan ha gått så fort, hur det kan vara 5 år sen min underbara fina Filip lämnade oss. Det var 5 år sen och jag kan fortfarande inte förstå, det tar fortfarande emot lika mycket att sitta och skriva att du faktiskt inte finns på vår jord och tårarna letar sig fortfarande ner för mina kinder när jag tänker på att älskade fillefåår leker uppe bland molnen.


Jag hoppas att du har det bra där du är och att du tittade ner igår och såg engagemanget hos alla som saknar dig.


Jag saknar dig varje dag som går och är fortfarande lika tacksam för de 10 år som jag fick med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0