20 December.

Tänk att det redan är den 20 december, det är julafton om 4 dagar.. Är det sant? 4 dagar.. Jag har ingen julkänsla det skulle lika gärna kunna vara februari, men hoppas att det ändras när jag åker hem. Längtar sjukt mycket efter min familj just nu, man blir lätt hemkär när man flyttar och inte träffar sina nära och kära lika ofta <3

Yes jag längtar hem, men kommer att sakna mina fina här uppe i norr.. För jag har haft turen att lära känna väldigt fina människor här uppe, personer som jag kommer att ha nära resten av livet om jag får som jag vill :)


Jag har klarat av min första termin här uppe (eller efter imorgon har jag det) och det har varit upp och ner. Upp upp och en massa upp med alla fina människor. upp och ner med skolan. upp och ner med hockeyn (har inte riktigt kommit upp i min standard som jag vet att jag kan, men hoppas det går bättre efter jul). Men måste säga att jag är nöjd med den här hösten, den har varit lärorik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0